برنامه های سالروز شهادت امام صادق (ع) مجازی برگزار شد 

برنامه های سالروز شهادت امام صادق (ع) مجازی برگزار شد 

تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
ملیحه یونس زاده گفت: برنامه های کانون فرهنگی هنری باب الحوائج در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و شهادت امام جعفر صادق (ع) به صورت مجازی برگزار شد.

«ملیحه یونس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: برنامه های کانون باب الحوائج در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و شهادت امام جعفر صادق (ع) به صورت مجازی برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت افزود: یکی از این برنامه ها، تولید محتوا در فضای مجازی است که در همین راستا کلیپ هایی در خصوص شهادت امام جعفر صادق (ع) و امام راحل توسط بچه های مسجد تولید شده و در بستر فضای مجازی منتشر شد.


وی بیان کرد: همچنین عکس نوشت هایی با محتوای وصیت نامه سیاسی - الهی امام خمینی (ره) تولید و در فضای مجازی منتشر شد.


یونس زاده بیان کرد: از آنجایی که به دلیل شیوع کرونا امکان برپایی مراسم عزاداری نبود بنابراین تصمیم گرفتیم با تولید محتوا در فضای مجازی به نحوی بزرگداشت این مناسبت ها را برگزار کرده و قشر نوجوان و جوان را با شخصیت و سیره امام صادق (ع) و نیز امام راحل آشنا کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت ابراز کرد: علی رغم محدودیت هایی که کرونا در برگزاری مراسم به وجود آورده اما همواره سعی شده تا به مناسبت های ملی و مذهبی یکسری ویژه برنامه را اجرا کنیم.


وی ادامه داد: علاوه بر این نیز با مشارکت اعضای کانون ختم مجازی قرآن کریم برگزار شده و بر همین اساس یک بار قرآن کریم ختم شده و ثواب آن به روح مطهر امام خمینی (ره) هدیه شد.


یونس زاده در خاتمه عنوان کرد: به همت بچه مسجدی های عضو کانون، در آستانه سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و شهادت امام جعفر صادق (ع) فضای داخلی و بیرونی مسجد متناسب با این مناسبت ها آماده سازی شد.

پایان پیام/ 586